Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Mac, 2017

Kotak Fikiran

"Sephia"
Hey, Sephia Malam ini ku takkan datang Mencoba 'tuk berpaling sayang Dari cintamu Hey, Sephia Malam ini ku takkan pulang Tak usah kau mencari aku,demi cintamu
Hadapilah ini Kisah kita takkan abadi
S'lamat tidur kekasih gelap ku S'moga cepat kau lupakan aku Kekasih sejatimu takkan pernah sanggup untuk melupakanmu
S'lamat tinggal kasih tak terungkap S'moga kau lupakan aku cepat Kekasih sejatimu takkan pernah sanggup untuk meninggalkanmu
Hey, Sephia Jangan pernah panggil namaku Bila kita bertemu lagi Dilain hari
Hadapilah ini Kisah kita takkan abadi
-------------------------------
* hujan lebat.  Guruh dentam dentum. Kilat menyambar2. Lagu ni muncul. Lama tak dengar, eh! Best pulak. Duduk sorang2, macam2 pk. Tak best! "..take care of ur thoughts when u're alone, take care of ur words when u're with people.." Selalu ingat tentang tu. Tapi kadangkala terbabas jugak. Maafkan lah.  Tak tersengaja nak melangkau jauh dari kotak fikiran. Akhirnya, menyesal. Tapi takpelah. La…

Ceritera kau dan aku..

Setia itu..
Bukan tentang kemana-mana selalu bersama, Bukan tentang dp di media social selalu bersama, Bukan tentang letak nama pasangan bersama nama sendiri dekat media social,  Tetapi setia itu, Tahu hatinya milik siapa, Dan dia jaga pemilik hatinya sebaik yang mungkin..
<maichenta>

Selamat Malam

Senyum. Lepaskan lelahmu  dalam hela panjang...
Pejam. Buangkan jauh isi hati yang buatmu hanyut...
Sujud. Lamakan bisikan ke bumi kerana luahan itu sampai hingga langit.
Redha. Itu tingkat iman.
Terima kasih Allah. Kita mulakan lagi.
▶️ ▶️
Hai.  Ku kembali lagi.. *maichenta*✌️